Lediga platser
Ja
Pris
75,00 €
Anmälningstid
11.11.2025 08:00 - 9.3.2026 23:59
Omfattning
5 sp
Språk
Svenska
Tidpunkt
16.3.2026 - 4.5.2026
Kursen är online.
Mål:
Efter avslutad kurs ska studerande:
- ha en gedigen grund i kommunikation inom fastighetsförvaltningsbranschen genom att fokusera på marknadsföring, kundbemötande samt intern och extern kommunikation
- ha utvecklat färdigheter som hjälper dem att skapa och genomföra effektiva marknadsföringsstrategier, ge god kundservice och säkerställa smidig kommunikation inom och utanför organisationen
- kunna beskriva grundläggande principer för kriskommunikation samt analysera och utveckla en kriskommunikationsplan
Innehåll:
- intern och extern kommunikation
- marknadsföring
- kundbemötande
- grundläggande kriskommunikation
Undervisningsmetoder:
Föreläsningar och övningar online,självstudier
Tid:
Måndagar vecka 12–20 (ej vecka 15) kl. 16.15–17.45
Förkunskapskrav:
Inga
Kontakt:
Camilla Ekman, camilla.ekman@novia.fi