Kursspecifika kompetenser: | Den studerande
känner igen centrala teorier och begrepp inom e-business och kunna använda dessa teorier för att förstå, analysera och utveckla ett företags verksamhet
kan identifiera olika typer av e-affärsmodeller och marknadsföringsstrategier
kan skapa och konfigurera en e-business lösning där det tas hänsyn till nödvändiga förutsättningar
kan redovisa lämplig projektdokumentation och utvärdera projektets genomförande
lyssnar aktivt till och samarbetar aktivt med andra i teamet
är ärlig och rättvis
är lyhörd för konventionella och okonventionella idéer
kan delta i ett projekt där projektmålet är färdigt givet och definierat
kan aktivt medverka vid identifieringen av krav och val av metodik
kan aktivt delta i och bidra med idéer i idéutvecklingsfasen
kan aktivt leda detaljplaneringen av faserna planering/design och förverkligande
kan ge förslag till ett personligt utvecklings- och inlärningsmål som kommer att ha uppnåtts vid kursens avslutning
kan ge förslag till en strategi för förverkligande av målet under kursen gång
kan ge förslag till ett sätt att redovisa att inlärningsmålet har uppnåtts vid kursens avslutning |